a Todocircuito - Ver post - CMV i copa RODI 2012!
Discusión: CMV i copa RODI 2012!
Ver post
Anterior 14-sep-2012, 19:25  
Keralillu12
Todocircuitero oficial

Agradecimientos: 4
Le han dado las gracias 24 veces
Predeterminado

Aqui la carta que le enviado a la federació:

Molt bones,

Hem dic Joan Queralt Mascaro i estic federat, estic començant a fer carreras de rodi junt amb alguns amics meus, hem posaba amb contacte amb vostè per fer-li saber que estic/estem TOTALMENT INDIGNAT/S amb la decisió de fer una carrera a CALAFAT.

Calafat es un lloc perillós per fer carreras de velocitat amb màquines actuals, sobretot per la seva ENTRADA A RECTA DE META que l'escapatòria és directament la balla del pit-lane, una caiguda alla un minim tocament o anar llarg et pot costar sense que passés res extrany la invalidesa o directament la mort... M'OPOSU completament a un Calafat tal i com esta, Per no parlar de la seva bastant perillosa final de recta, de les seves escapatories en certs llocs escasses i de les seves instal·lacions ideals per als robatoris ja que els boxes només donen a darrera... Crec que per substituir Castellolí per Calafat més val que no fem res... Fins que no s'arregli aixo deixu de correr en aquests dos llocs, estic indignat, s'ha de buscar financiació o el que faci falta pero no podeu posar en perill la vida dels pilots simplement per omplir un calendari... Creia que aqui a Catalunya teniem més nivell que a altres llocs però veig que no es així...

Espero resposta, coordialment Joan Queralt Mascaro.
Keralillu12 está desconectado   Citar y responder