a Todocircuito - Ver post - CMV i copa RODI 2012!
Discusión: CMV i copa RODI 2012!
Ver post
Anterior 26-jul-2012, 14:05  
Keralillu12
Todocircuitero oficial
 
Avatar de Keralillu12

 
Registrado: octubre/2011
Ubicación: Barcelona
Posts: 378
Agradecimientos: 4
Le han dado las gracias 24 veces
Predeterminado

Bueno aqui os dejo la cronica que hice de mi carrera en montmeló, esta en catalan, para los que no lo entendais muy facil entrais en google traductor y todo traducido sin problema, haver que os parece foreros!

Crònica de la meva primera carrera (Montmeló 21/7/12 Campionat de Catalunya RODI 600) : Començaré dient que portava mes de una any sense rodar seriosament a Montmeló perquè és car i bastant dur per la meva butxaca, ens disposàvem a preparar un mes abans la carrera anant a rodar allà i com vareu poder veure al vídeo vaig poder rodar mitja hora, pluja i va ser un desastre o sigui que arribava allà molt verd... no volia anar el divendres a fer un lliure però al final m'hi vaig acostar amb companyia de Juan i vaig fer mitja hora que va servir de bastant poc però val, es el que hi ha... 2:04 el millor crono, un crono bastant discret... Torno el dissabte amb ganes de fer-ho millor, molts nervis, mes encara veient el nivelazo que es palpa als boxes... Surto a fer les cronometrades ... mitja hora a les 9 del mati, difícil i amb molts nervis aconsegueixo baixar 2 segons i faig un 2:02 en 9 voltes, col•locant-me en 14 posició de 21, que potser es discret però tenint en compte el que havia rodat crec que es acceptable... Primera carrera amb molts nervis a la sortida, hem vaig avançar un parell de pams perquè no havia pogut practicar mai cap sortida i hem van anar traient sanció de passar per pit-lane i jo com s'hi sentis ploure jaja, diuen que hem desqualifiquen (evident) en teoria havia quedat el 12 remuntant dos posicions... i els hi explico una mica la situació i hem deixen córrer la segona carrera...aconsegueixo rodar en un meritori 1:59 que crec que podria haver baixat algu mes però com a molt fins a 58-57 màxim ja que la meva moto es del 2006 i no dona per a mes... però els nervis i la falta de experiència en aquesta situació no jugaven a favor meu... Segona carrera, molt millor, la sortida bastant discreta però poc a poc vaig remuntant, el ritme de carrera es el mateix però a davant que van estar rodant les dues carreres a un nivell de cmv, van tocar-se i 3 pels terres, entre els avançaments i aquests 3 que van pels terres aconsegueixo posar-me en 8 posició, però a les dos ultimes voltes protagonitzant un duel amb un pilot de yamaha m'aconsegueix guanyar per poc mes de 20 metres... però molt content, una 9 posició no esta malament tenint en compte el nivell que hi havia i que no vaig encertar del tots les geometries i la configuració de suspensions... Gràcies a Xavi i Marc per la assistència i a Richard, Tania, Jacint i Natalia per la companyia en moments de nervis com aquells, com a critica al campionat aquest diré que no se que té de amateur quan apareixen gent molt acostumada a les carreres i amb maquines molt superiors provinents 2 de la yamaha challenge i 3 del campionat d'españa de kawasaki ninja que estaven picant 54... estaven rodant al mateix ritme que les 1000 de rodi a Montmeló casi!! per flipar!! després s'ha de veure com a la carrera del cmv no hi han prous motos i han de fusionar les 1000 i les 600 en la mateixa parrilla i aquests amb tal de trepitjar podi s'apunten a una carrera que en ''teoria'' es amateur... només perquè us feu una idea l'any passat el mes ràpid i guanyador va fer 57 alts i aquest any han baixat a 54... aaaa!! i de barata no en té res, que no us enganyin s'hi creieu que es barata! jo soc un treballador no com molts que hi havien per allà xD farem el que es pugui!! en fi, una gran experiència això si!!! GAAAAAAAS!!
Keralillu12 está desconectado   Citar y responder
Estos usuarios le han dado las gracias a Keralillu12 por este post: